Nokia
Ezen piackutatási kérdőíven keresztül a fiatalok véleményét, befolyásoltságát vizsgálom egy konkrét termék illetve márka viszonylatában, melynek adatait a szakdolgozatomban használom fel. Kérem Önöket, hogy értelemszerűen a valóságnak megfelelően töltsék ki! A VÁLASZADÁS NEM KÖTELEZŐ!
Kérjük, írja be az adatait:
Nem
Életkor
1. Mennyire fontosak Önnek az alábbi jellemzők mobiltelefon-vásárlás esetén? Desing, ÁR, Márka, Megapixel, Okostelefon, Alkalmazások? MIND A 6 DB KRITÉRIUMOT EGYENKÉNT ÉRTÉKELJE!!
1-5- ös skálán (1:nem fontos, 5:nagyon fontos)
 
2. Hogyan értékelné a Nokia készülékeket 1-5-ös skálán az előző jellemzők alapján? Desing, Ár, Márka, Megapixel, Okostelefon, Alkalmazások? MIND A 6 DB KRITÉRIUMOT EGYENKÉNT ÉRTÉKELJE!! (1:nem jó, 5:nagyon jó)
 
3. Honnan szokott információt szerezni mobiltelefon-készülékekről?
(Több válasz lehetséges.) (több válasz lehetséges)
reklámból
üzletekből
ismerősöktől
internetről
 
4. Találkozott már Nokia reklámokkal?
igen
nem
 
5. Ha igen,hol? (több válaszlehetőség) (több válasz lehetséges)
tv reklám
újság
szórólap
plakát
Egyéb
 
6. Felkereste már valamilyen okból a Nokia weboldalát?
igen
nem
 
7. Ön szerint mely cég a legnagyobb konkurense a Nokiának? Miért?
 
8. Ön mit tart a legalapvetőbb funkciónak a készülékén? Ami ha nincs rajta nem vásárolja meg? Miért?
 
9. Ön milyen célból használ telefont? (több válaszlehetőség) (több válasz lehetséges)
Hívásindítás, -fogadás
SMS küldés, fogadás
Internet
Rádió hallgatás
Zene, MP3
Telefonos játék
Fotó készítése
Videók készítése
E-mail
Naptár
Ébresztő
Egyéb
 
10. Hol tartja Ön a régi lecserélt, megunt készülékeit? Mit csinált velük?