A "Tanári elégedettséget mérő kérdőív" kérdőív eredményei
A kitöltők statisztikai adatai:
| A válaszadók létszáma:: | 43 |
| Férfi: | 6 |
| Nő: | 37 |
| Életkori átlag: | 47.2 év |
Az eredmények összefoglalása
1. Az iskola nevelő-oktató munkája a pedagógiai program alapelveinek
megfelelő napi pedagógiai gyakorlatot tükrözi.
megfelelő napi pedagógiai gyakorlatot tükrözi.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.16 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.16 (1-től 5-ig skálázva).
2. A pedagógusok a tanulók érdeklődését kiváltó tanítási módszereket alkalmaznak.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.16 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.16 (1-től 5-ig skálázva).
3. A tanulók tantárgyi ellenőrzése rendszeres, tervezett és összehangolt.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.4 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.4 (1-től 5-ig skálázva).
4. A tanulók tantárgyi értékelése egyértelmű követelmények és szempontok szerint
történik, amelyet minden pedagógus betart.
történik, amelyet minden pedagógus betart.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.16 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.16 (1-től 5-ig skálázva).
5. A tanulók megfelelő visszajelzést kapnak az értékelések eredményeiről, dolgozataikat
a tanárok időben kijavítják.
a tanárok időben kijavítják.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.49 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.49 (1-től 5-ig skálázva).
6. Az intézményben folyó nevelő-oktató munka segíti a tanulókat, hogy felfedezzék
és kibontakoztassák egyéni képességeiket.
és kibontakoztassák egyéni képességeiket.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.33 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.33 (1-től 5-ig skálázva).
7. A felzárkóztatás kiemelt feladat az intézményben, a lemaradó tanulók tervszerűen
és rendszeresen kapnak segítséget.
és rendszeresen kapnak segítséget.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.21 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.21 (1-től 5-ig skálázva).
8. Az intézmény a tehetség kibontakoztatására lehetőséget teremt.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.28 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.28 (1-től 5-ig skálázva).
9. Az intézményben fontos szerepe van a közösségi nevelésnek. A diákcsoportokat
az együttműködés és az előítélet-mentesség jellemzi.
az együttműködés és az előítélet-mentesség jellemzi.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.4 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.4 (1-től 5-ig skálázva).
10. A nevelés és oktatás személyre szóló: a pedagógusok ismerik a tanulókat, testi és
szellemi képességeiket, törődnek értelmi, érzelmi fejlődésükkel.
szellemi képességeiket, törődnek értelmi, érzelmi fejlődésükkel.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.53 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.53 (1-től 5-ig skálázva).
11. Az intézmény tanórán kívüli tevékenységet szervez a tanulók számára (szakkö-
rök, programok stb.).
rök, programok stb.).
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.33 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.33 (1-től 5-ig skálázva).
12. Az intézmény hangsúlyt fektet a tanulók környezettudatos nevelésére.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.19 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.19 (1-től 5-ig skálázva).
13. Az intézmény hangsúlyt fektet az egészséges életmódra nevelésre, rendszeres
mozgásra, sportolásra (sportkörök, versenyek stb.).
mozgásra, sportolásra (sportkörök, versenyek stb.).
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.79 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.79 (1-től 5-ig skálázva).
14. Az intézmény hangsúlyt fektet a nemzeti hagyományok megismertetésére, a magyarságtudat,
hazaszeretet alakítására.
hazaszeretet alakítására.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.42 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.42 (1-től 5-ig skálázva).
15. Az intézményben a tanulók megismerik az erkölcsi normákat, képessé válnak arra,
hogy tudatosan vállalt értékrend szerint alakítsák életüket.
hogy tudatosan vállalt értékrend szerint alakítsák életüket.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.16 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.16 (1-től 5-ig skálázva).
16. Az intézményben a diákoknak lehetőségük van arra, hogy bekapcsolódjanak az
őket érintő döntések előkészítésébe, véleményt nyilvánítsanak, és változásokat
kezdeményezzenek.
őket érintő döntések előkészítésébe, véleményt nyilvánítsanak, és változásokat
kezdeményezzenek.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.12 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.12 (1-től 5-ig skálázva).
17. Az intézményben a szülőknek lehetőségük van arra, hogy bekapcsolódjanak a
gyermekeiket érintő döntések előkészítésébe, véleményt nyilvánítsanak, és változásokat
kezdeményezzenek.
gyermekeiket érintő döntések előkészítésébe, véleményt nyilvánítsanak, és változásokat
kezdeményezzenek.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.44 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.44 (1-től 5-ig skálázva).
18. Az intézményvezető jelenléte meghatározó az intézményben.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.84 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.84 (1-től 5-ig skálázva).
19. A vezető egyértelműen fogalmazza meg elvárásait és határozza meg a nevelőtestület
feladatait, törekszik az egyenletes terhelés megvalósítására.
feladatait, törekszik az egyenletes terhelés megvalósítására.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.47 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.47 (1-től 5-ig skálázva).
20. Az intézményvezető fontosnak tartja a pedagógusok szakmai fejlődését: ezt segíti
feladatmegbízásokkal, a célzott belső és külső továbbképzésekkel.
feladatmegbízásokkal, a célzott belső és külső továbbképzésekkel.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.4 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.4 (1-től 5-ig skálázva).
21. Az intézményvezető hangsúlyt fektet a nevelőtestületen belül az etikus pedagó-
gus-magatartás betartatására.
gus-magatartás betartatására.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.63 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.63 (1-től 5-ig skálázva).
22. Az intézményvezetés ellenőrző-értékelő tevékenysége folyamatos.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.23 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.23 (1-től 5-ig skálázva).
23. Az intézményvezetés visszajelzést ad a pedagógusoknak munkájukkal kapcsolatban:
a visszajelzés és az értékelés korrekt és tényeken alapuló.
a visszajelzés és az értékelés korrekt és tényeken alapuló.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.28 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.28 (1-től 5-ig skálázva).
24. Az intézményen belüli információáramlás kétirányú, a testület tagjai időben megkapják
a munkájukhoz szükséges információkat.
a munkájukhoz szükséges információkat.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.28 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.28 (1-től 5-ig skálázva).
25. A vezető fontosnak tartja, elősegíti és igénybe veszi a pedagógusok szakmai
együttműködését.
együttműködését.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.51 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.51 (1-től 5-ig skálázva).
26. A vezető igényli a véleményeket, támogatja a jó ötleteket.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.51 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.51 (1-től 5-ig skálázva).
27. Az intézményben a pedagógiai-szakmai munka zavartalan végzéséhez szükséges
eszközök rendelkezésre állnak.
eszközök rendelkezésre állnak.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 2.77 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 2.77 (1-től 5-ig skálázva).
28. Az intézményben tervszerűen és hatékonyan működnek a szakmai munkaközösségek.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.33 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.33 (1-től 5-ig skálázva).
29. Az intézményben a pedagógusok készek a szakmai fejlődésre, tanfolyamokon,
továbbképzéseken vesznek részt, az itt szerzett ismereteket hasznosítják és egymásnak
is átadják.
továbbképzéseken vesznek részt, az itt szerzett ismereteket hasznosítják és egymásnak
is átadják.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.44 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.44 (1-től 5-ig skálázva).
30. Az intézményben a tanulók szüleivel való kapcsolattartás formái megfelelőek, hatékonyan
biztosítják a szülők számára, hogy hozzájussanak az intézménnyel és
gyermekükkel kapcsolatos információkhoz.
biztosítják a szülők számára, hogy hozzájussanak az intézménnyel és
gyermekükkel kapcsolatos információkhoz.
| Egyáltalán nem | Teljes mértékben | |
| 4.67 / 5 |
A 43 számú kitöltő válaszainak átlaga 4.67 (1-től 5-ig skálázva).
Magyarázat: Az „Összes válasz” az adott kérdésekre adott válaszokat összesítve mutatja. Százalékos bontásban ábrázoltuk, hogy a kitöltők milyen arányban jelölték be az egyes válaszlehetőségeket.