"Viselkedés alapú célzott online marketing hirdetések" kérdőív
Kedves Internetező!

Szakdolgozatom részeként felmérést végzek, és ehhez kérném segítségedet.

Az alábbi kérdőívben a személyre szabott, úgynevezett viselkedésalapú célzott online marketing hirdetésekkel kapcsolatban szeretném kikérni a 15-29 éves korosztály véleményét.

A viselkedésalapú célzott online hirdetések alatt olyan interneten megjelenő hirdetéseket értünk, amely a korábbi internetes viselkedéseden, például böngészési előzményeiden, interneten történő kereséseiden és vásárlásaidon, korodon, lakóhelyeden, nemeden alapszik.
A viselkedés alapú hirdetéseknek köszönhetően ingyenesen testre szabott reklámot láthatsz, ami igazodik az érdeklődésedhez, és így lényegesen kevesebb olyan hirdetést kapsz, ami nem illeszkedik a te korodhoz, érdeklődési körödhöz.

Példa: Tegyük fel, hogy barátaiddal a neten egy utazási oldalon repülőjegyet kerestek Londonba, de végül nem vásároltok. Később felkeresed például a Facebook-ot vagy egy helyi lap online változatát, ahol böngészésed során egyszer csak megjelenik egy olyan hirdetés, amely Londonba szóló repülőjegyet reklámoz.

Kérdőívemben ezekről a célzott online reklámokról kérdezném meg a véleményedet.

Segítségedet és együttműködésedet előre is nagyon köszönöm!