Online piackutatás- OBI marketing hatékonysága
Tisztelt Válaszadó!

Kérem, hogy őszinte válaszadásával járuljon hozzá szakdolgozatomhoz szükséges kutatómunkám sikerességéhez. Kérdéseim az OBI Hungary Retail Kft. marketing munkájának hatékonyságára irányulnak. A válaszadás önkéntes és névtelen. A kérdőív kitöltése mindössze 2 percet vesz igénybe.

Köszönöm válaszadását!
Kérjük, írja be az adatait:
Nem
Életkor
Iskolai végzettség
1. Milyen gyakran vásárol az OBI áruházban?
Hetente egyszer vagy többször
Kéthetente
Havonta
Félévente
Ritkábban
Nem vásárolok ott
 
2. Amennyiben szokott ott vásárolni, figyelemmel kíséri-e az áruház által előre meghirdetett akciókat?
igen
nem
időnként
 
3. Milyen forrásból értesül az akciókról? (több válasz lehetséges)
TV
Rádió
Saját nyomtatvány (reklámújság a postaládában)
Internet
Hírlevél
Áruházi reklám (plakát, tábla, hangosbemondó…)
Egyéb
 
4. A meghirdetett akciók befolyásolják-e a vásárlási döntéseit? Kérem a négyfokú skálán jelölje ennek mértékét!
 1234 
Egyáltalán nem        Teljes mértékben